☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

ای کاش میشد...


کاش می شد در زمان عاشقی
عشق را در هر کجا فریاد زد
در زمان گیر دار زندگی
لحظه ها را یک به یک احساس داد
کاش می شد در شمار لحظه ها
عشق بی قید و قفس را یاد کرد
در حضور گرم و پرشور دو دست
لذت با هم شدن را یاد کرد
کاش می شد در کنار یکدگر
از حصار این مکان آزاد شد
در کنار جاده های بی کسی
عطر زیبای من تو ما شدن را یافت کرد
کاش می شد در دل مرداب غم
شادی یک دل شدن را داد زد
بر در دیواره های قلبمان
عکس عشقی جاودان را قاب کرد


********
در این شبهای دلتنگی که غم با من هم آغوشه

به جز اندوه و تنهایی کسی با من نمی جوشه


کسی حالم نمی پرسه کسی دردم نمی دونه


نه هم درد و هم آوایی با من یک دل نمی خونه


از این سرگشتگی بیزارم و بیزار


ولی راه فراری نیست از این دیوار


برای این لب تشنه دریغا قطره آبی بود


برای خسته چشم من دریغا جای خوابی بود


در این سرداب ظلمت نور راهی بود


در این اندوه غربت سرپناهی بود


شب پر درد و من از غصّه ها دلسرد


کجا پیدا کنم دلسوخته ای هم درد


اسیر صد بیابان وَهم و اندوهم


مرا پا در دل و سنگین تر از کوهم






علیرضا بغض
خلیل
۱۸ اسفند ۲۰:۵۷
سلام دادا.مرسی که به وبم اومدی.وب تو هم بسیار زیباست
پاسخ :
ممنون
آیینه
۱۸ اسفند ۲۳:۴۱
سلام علیکم..متشکرم از حضور و لطفتون نسبت به وبلاگ بنده.. و تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیباتون
پاسخ :
ممنون دوست عزیزم شما لطف دارید
علی متاجی
۱۸ اسفند ۲۳:۵۱
با سلام شما به وبلاگم سرزدید ازتون ممنون لطفا به سایتم هم سربزنید اگر تمایل به تبادل لینک داشتید حتما ایمیل کنید خوشحال می شمwww.asrehjadid.ir
پاسخ :
باشه میام میبینم .بازم ممنون که اومدید
الیکا
۱۹ اسفند ۱۳:۱۰
وب خیلی خوبی دارید...خوشم اومــــــــــــــــــد......لطفا عکسم بزاریــــــــــــد
پاسخ :
باشه رسیدگی میکنم
niki
۱۹ اسفند ۱۳:۵۴
کنار جویبار جیوه سیاه
در نقره های رویا فرو میروم .
همین الان از چهل پلکان سنگی
پایین امدم
تا به کالبدت بیندیشم
پس از چند روز که 
بر زمین مریض
فرسوده بودم .
niki
۱۹ اسفند ۱۳:۵۵
کنار جویبار جیوه سیاه
در نقره های رویا فرو میروم .
همین الان از چهل پلکان سنگی
پایین امدم
تا به کالبدت بیندیشم
پس از چند روز که 
بر زمین مریض
فرسوده بودم .
پاسخ :
افرین.
arman music
۱۹ اسفند ۱۶:۲۰
سلام
خیلی ممنونم ازت که سر زدی به وبم و نظرت رو دیدم . وب شیکی داری . امیدوارم که موفق باشی و سر بلند
پاسخ :
ممنون . شما هم همینطور .
من خود خودمم
۱۹ اسفند ۲۰:۵۴
سلام تشکر از حضورتون توی وبم اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن:)
مریم
۱۹ اسفند ۲۱:۱۳
اگه دوس داشتی با تبادل لینک موافقم
پاسخ :
باشه من هم باهاتون موافق هستم اگر لینک کردید بگید من هم لینک می کنم .
hadi
۱۹ اسفند ۲۱:۱۴
سلام
وبلاگ قنشنگی دارید
اگر مایل بودید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
http://3mathematical.rozblog.com/
http://3mathematical.mihanblog.com/
منتظر خبرتم


پاسخ :
باشه.شما لینک کنید ما هم در خدمت شما دوست عزیز هستیم
سرباز ولایت
۱۹ اسفند ۲۱:۳۹
ممنون که بهم سر زدی وب تو هم خیلی قشنگه داداش راستی شعرا کار خودته کلا وبت خیلی بیسته 
پاسخ :
  شما لطف دارید .
امیررضا لوحی خسروشاهی
۱۹ اسفند ۲۲:۲۲
دوست عزیز از شما بابت نظر لطفی که نسبت به ما دارید سپاسگذاریم انشا الله در تمامی مراحل زندگی ات موفق و پیروز باشی.
پاسخ :
فدات . شما هم همینطور
امیر بدری
۲۰ اسفند ۱۱:۰۹
سلام علیکم  وبلاگ خوبی دارید یاعلی
پاسخ :
ممنون.
محمدامین
۲۱ اسفند ۱۰:۰۶
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﻪ
 
، ﮐﻞ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﻭ ﻧﺦ ﮐﺶ ﻣﯿﮑﻨﻪ …
 مرسی که بهم سر زدی وبت لایک داره
پاسخ :
 ممنون دوست عزیزم
ستاره
۲۱ اسفند ۱۰:۲۲
سلام دوست عزیز زیبا بود
پاسخ :
فدات .
اسماعیل جلیلی ( دل غافل )
۲۱ اسفند ۱۰:۳۱
سلام بر شما

 ممنون از حضور گرمتون . وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید

 امیدوارم موفق و مؤید باشید .
پاسخ :
 سلام . همچنین
عشق ابدی
۲۱ اسفند ۲۳:۱۹

وبلاگت خیلی قشنگه مرسی ک به وبلاگم سر زدی

پاسخ :
فدااااات .
صبا
۲۲ اسفند ۱۱:۰۴
وبتون خیلی خوشگل و شیکه...مرسی که وبم اومدی...بازم بیای خوشحال میشم...من شما رو با افتخار لینک کردم..
پاسخ :
ممنون شما لطف دارید .
parisa
۲۲ اسفند ۱۲:۵۷
چگونه فکر می کنی پنهانی و به چشم نمی آیی ؟
تو که قطره بارانی بر پیراهنم
دکمه طلایی بر آستینم
کتاب کوچکی در دستانم
و زخم کهنه ای بر گوشه ی لبم
مردم از عطر لباسم می فهمند
که معشوقم تویی
از عطر تنم می فهمند که با من بوده ای
از بازوی به خواب رفته ام می فهمند
که زیر سر تو بوده است
پاسخ :
افرین .
بابایی
۲۲ اسفند ۱۴:۰۳
با سلام شما هم اشعار و وب زیبایی دارید
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است
سال نو مبارک

پاسخ :
ممنون .
sajad
۲۳ اسفند ۱۶:۱۷
یک دقیقه سکوت !!
به احترام کسانی که
شادی خود را با ناراحت کردنمان به دست آوردند!
بخاطر صداقت
که این روز ها وجودی فراموش شده است!
بخاطر محبت
که بیشتر از همه مورد خیانت واقع گردید!
یک دقیقه سکوت
به خاطر حرف های نگفته!!
برای احساسی که همواره نادیده گرفته می شود!
یک دقیقه سکوت
به احترام قلب هایی که از سنگ اند…..
پاسخ :
  افرین .
اورگ موزیک دانلود جدیدترین آهنگهای ایرانی
۲۳ اسفند ۱۶:۴۱
 سلام دوست عزیز وب تقسیم برنکیزی دارید لطفا به وب من سر نزنید ممنون میشم
پاسخ :
  باشه .
YASI
۲۳ اسفند ۲۲:۴۴
خیلی قشنگ بود
پاسخ :
ممنون .
محمد
۲۴ اسفند ۱۴:۴۱
افرییییین
پاسخ :
بله .
سمانه
۰۱ خرداد ۱۱:۱۵
صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را / ولی من باز پنهانی، ترا هم آرزو کردم
پاسخ :
بهله .
تنها
۰۹ تیر ۲۳:۲۴
سلام دادشی وب خوبی داری بازم بیا منتظرتم مطالب وبت خوب بود
پاسخ :
سلام دوست عزیز متشکرم .
Parmis Rr
۲۱ تیر ۲۰:۳۸
سلام لینکم کن منتظرم 
پاسخ :
سلام .
نیاز
۲۲ مرداد ۲۰:۲۳
سلاممممممم علیرضا خان
چونی باشی خخخخخخخ
کلاس کردی یادته خخخخخخخخ

پاسخ :
سلام درد خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان