☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

تــا کـــی ؟


آدَمــهآ کنــآرَت هَستَند ..


تآ کِـــی ؟


تآ وَقتـــی کهــ به تــو اِحتــیآج دآرَند !


اَز پیشــت میرَوَند یک روز ..


کُدآم روز ؟


وَقتی کســی جآیَت آمَد !


دوستَــت دآرَند ..


تآ چهــ موقع ؟


تآ موقعی کهــ کسی دیگَر رآ بَرآی دوســت دآشـتَن پیــدآ کُنـَند !


میگویَــند عآشــقَت هَســتَند بَرآی ِ هَمیشه !


نَــه .. !


فَـقَـط تآ وَقتی کهـ نوبَت ِ بــآزی بآ تــو تَمآم شَوَد ..


وَ این اَست بآزی ِ بآهَــم بودَن ..

علیرضا بغض
فافا
۲۱ اسفند ۰۹:۴۲
شلااااااااااام مرسی سرزدی وبت عالیه مخصوصا قالبش
پاسخ :
قابل نداره ها .
ELI
۲۱ اسفند ۰۹:۵۰
اینـجــــا ، زمین …

ارزانــــتر از هـمه چـــــیز ، انــسان !

نـــــرخَ ش هـــــم بـــــروز نــیست !

امّــــا ،

مصـــرفـش تـــــاریـــــخ دارد !

سلام ، تـــــولــــــیدَش !

و انــــــــقضـــایــــــــش ؛

خــــداحــــافــــظ !




سلام.
خیلی خوشحال شدم از حضورت دوست عزیز.
با افتخار لینک شدی
پاسخ :
 فدات گلم .
الی
۲۱ اسفند ۰۹:۵۴
سلام خیلی وب قشنگه .مرسی که اومدی بیا به وبم خوشحال میشم
پاسخ :
خواهش می کنم .
mohammad
۲۱ اسفند ۰۹:۵۷
سلام وبلاگ تو هم زیاست اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

پاسخ :
چشم .
alireza
۲۱ اسفند ۰۹:۵۹
سلام وب خیلی خوبی داری ممنون که به من هم سر زدی

پاسخ :
ممنون
کلبه دل
۲۱ اسفند ۱۱:۵۶
سلام دوست من
وبلاگت وهمینطور متنت عالی بود وکمی تلخ 
پاسخ :
 بهله همینطوره .
پرپروک
۲۱ اسفند ۱۲:۴۱

سلام. متاسفانه این نوشته خیلی واقعیه!

پاسخ :
بله .
عقاب خشن
۲۱ اسفند ۱۳:۲۹
سلام مرسی که به کلبه ی من آمدی-   راستی یه مامله بکنیم؟
پاسخ :
چه مامله ای رفیق .
روشن فومنی
۲۱ اسفند ۱۳:۴۰

سلام

دوست عزیز

کسی که هیچکس نیست

این اسم برام خیلی آشناست

وب محیط خوبی است برای رشداستعدادها

بشرطیکه استفاده مفیدوبهینه ازان داشته باشی

شمادقیقامصداق هستی

ارزوی توفیق روزافزونتان

پاسخ :
سلام . ممنون دوست عزیزم .
امید مهربانی
۲۱ اسفند ۱۴:۵۴

سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگم سر زدی

وبلاگ قشنگی داری ولی خداییش تعجب کردم که چرا اسم خودتو هیچکس گذاشتی و همش از عشقای زمینی نوشته بودی.

این عشقا تاریخ انقضاشون سریع میرسن باید عشقی رو دنبال کنیم و فریاد بزنیم که تا قیامت باهامون باشه.

بعدش هم حضرت امیر (ع) می فرماید ای انسان خود را جسم کوچکی می پنداری در حالی که تو عصاره خلقت موجودات و اشرف مخلوقاتی.

ارادتمند شما

امید

پاسخ :
سلام . ما کوچیکتیم داااش .
shamim
۲۱ اسفند ۱۵:۲۱
ببار باران
ببار باران که دل تنگم
مثال مرده بی رنگم
ببار باران کمی ارام
که پاییز هم صدایم شد
که دلتنگی وتنهایی رفیق باوفایم شد
ببار باران
پاسخ :
 افرین .:x
مهسا
۲۱ اسفند ۲۳:۰۹

خداوندا دقیق یادم نیست آخرین بار کی خود را پیدا کردم...


اما خوب یادم هست هرگاه که گم شدم دستم در دست تو نبود

پاسخ :
 افرین .
الهه
۲۱ اسفند ۲۳:۱۳
سلام دوست عزیز ممنونم که بهم سرزدی.
امام هشتم علیه السلام فرمود: زندانبان به حضرت یوسف علیه السلام گفت : من فوق العاده تو را دوست مى دارم !
حضرت یوسف فرمود: آنچه مصیبت دچار من شده به علت همین محبت و دوست داشتن ها بوده است .
همین محبت بود که سبب شد خاله ام مرا به سرقت ببرد.
همین محبت پدرى بود که موجب شد برادرانم نسبت به من حسودى کنند.
همین محبت همسر عزیز مصر بود که باعث زندانى شدن من گردید!
گفته اند: حضرت یوسف علیه السلام به خدا شکایت کرد و گفت : براى چه من مستوجب زندان شوم ؟
خداوند به او وحى کرد:
خودت زندان را انتخاب کردى و گفتى : پروردگارا زندان براى من از این دعوتى که این زنان از من مى کنند محبوب تر است . اى یوسف ! چرا نگقتى خدایا! عافیت از این دعوتى که این زنان از من مى کنند برایم بهتر مى باشد. 
پاسخ :
 بله .
روناک
۲۱ اسفند ۲۳:۱۷
عشق آن نیست که در اوج دوست داشتن وفا دار بمانی...

عشق آن است که در اوج اختلاف خیانت نکنی...

______________________

ممنون ک به وبم سر زدین

پاسخ :
خواهش دوست عزیز .
بهانه ی زندگی
۲۱ اسفند ۲۳:۳۳
سلام...
مرسی که سر زدین.
 وب شما هم زیباست...
پاسخ :
ممنون .
behnam
۲۲ اسفند ۰۰:۱۷
باسلام دوست عزیز ممنون از این که به وبلاگم سری زدید وبلاگت خیلی باحال امید وارم موفق باشید با تشکر از نظر شما
پاسخ :
فدات .
سید
۲۲ اسفند ۰۷:۴۸
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری

پاسخ :
ممنون .
الون بوی 76
۲۲ اسفند ۰۹:۳۷
سلام دوست عزیز خوشحال میشم به ما سر بزنی و رد پاتو برام بذاری ♥
پاسخ :
چشم دوست عزیز .
صبا
۲۲ اسفند ۱۱:۰۲
آره..واقعا..
پاسخ :
بله .
مریم احمدی
۲۲ اسفند ۱۳:۳۸
وبت جالبه اگه دوست داشتی لینکم کن تامنم بلینکمت
پاسخ :
چشم .
میرسلیمانی
۲۲ اسفند ۱۹:۰۵
سلام
زیبا بود
پاسخ :
ممنون .
محمدحسین
۲۲ اسفند ۲۰:۵۴
سلام ممنون از حضورت از وبت خوشم اومد و لینکت کدم عزیز
پاسخ :
قربوونت .
najme
۲۲ اسفند ۲۱:۵۲
خدایا...
اندکی نفهمی عطا کن
که راحت زندگی کنیم!
مردیم از بس فهمیدیم و به روی خودمان نیاوردیم..!

سلام شماهم وب زیبایی دارید.
خوشحال میشم بازم سر بزنید
پاسخ :
چشم دوست عزیزم .
علیرضا
۲۳ اسفند ۱۶:۱۶
ممنون دوست خوبم شماهم وبلاگ قشنگی داری
ممنون میشم اگه باتبادل لینک موافقت کنید
پاسخ :
باشه شما لینک کنید من هم می کنم .
فاطمه
۲۳ اسفند ۱۶:۲۶
تاکی میخوای بازیچه شی دل دیوونه؟
بازیچه ی اون که دلش با دیگرونه....
پاسخ :
افرین .
z.k
۲۵ اسفند ۱۶:۴۲
خیییییییییییییلی شیک بود
دوس داشتمش
پاسخ :
فدااات .
فاطمه
۲۶ اسفند ۰۲:۵۳
تبادل لینک میکنی؟
پاسخ :
باشه دوست عزیز شما لینک کنید ما هم سری میزنیم اگه دیدیم لینک می کنیم .
سایه
۱۰ فروردين ۱۶:۱۷
ممنونم که بهم سرزدی.اگه دوباره بیایی خوشحال میشم.
پاسخ :
حتما رو چشم
atefeh
۱۴ فروردين ۱۸:۴۹

♥♥هر گاه ...♥♥

♥♥  بر ستیغ کوه عشق ...♥♥

♥♥  لاشخورهایی دیدی  ... ♥♥   

♥♥   که مرگ احساس تو را به انتظار نشسته اند ...♥♥

 ♥♥ تعجب مکن ...  ♥♥  

♥♥زیرا که هر جا عشقی متولد شد ...    ♥♥

                 ♥♥  لاشخورهای حسادت  ... ♥♥                

                      ♥♥  کینه ...   ♥♥                  

                 ♥♥  فضولی ...  ♥♥              

               ♥♥   بر سر آن آواز مرگ سر داده اند! ...  ♥♥               

                       ♥♥   به کوری چشم این کرکسها    ♥♥                         

 ♥♥  تو عاشق باش♥♥

پاسخ :
آفرین
shiva
۰۲ خرداد ۱۲:۳۷
گاهی سر می چرخانم و به گذشته نگاه میکنم

چقدر خستگی پشت سرم جا مانده …

پاسخ :
.
فربد
۲۵ تیر ۱۶:۵۹

 

همیشه حرف از رفتن هاســــــــــت

کاش کسی ...

با آمدنش غافلگیرمان کنــــــــــــــد
پاسخ :
آفرین .
رهااا
۱۷ مهر ۰۱:۰۵
قشنگ بود
پاسخ :
قربونت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان