☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

شعر عاشقانه



دل ز من بردی ب ناز یک نگاه از چشم مستی


آمدی با صد ترانه در سرای دل نشستی

 

قلب سنگم را چگونه آب کردی با نگاهت؟


تو همان صیاد عشقی که مرا در دام بستی


داغ ها بر قلب زارم خورده بود از سوز هجران


بار دیگرتو ب عده ای بی وفا دلدار خستی


جان شیرین خودم را در رهت آسان گذارم


هر زمان گویی ک من را از دل و از جان پرستی


- -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- -

من ز عشقت بر نگردم چون تویی درمان دردم


با وجودی ک تو ترکم کردی و پیمان گسستی


دوست میدارم تو را به اندازه دنیا ولیکن


یک سر موی تو را کی میدهم بر ملک هستی؟


در هوای عشق تو پر می گوشد این مرغ بی دل


از چه پرهای پرستو را به بی رحمی شکستی؟


علیرضا بغض
......
۲۳ اسفند ۱۶:۲۴
جه وبلاگ خوبی داریراستی تو دختری یا پسر؟
پاسخ :
ممنون . من گل پسرم
......
۲۳ اسفند ۱۶:۲۶
جه وبلاگ خوبی داریراستی تو دختری یا پسر؟
t.n.n
۲۳ اسفند ۱۶:۳۶
سلام
وبلاگ خوبی دارین
ممنون که به وبم تشریف آوردین
موفق باشین
پاسخ :
شما هم همینطور .
من
۲۳ اسفند ۱۶:۳۶
سلام دوست عزیزم لینکت میکنم خوشحال میشم لینکم کنی
پاسخ :
چشم .
vahab paradox
۲۳ اسفند ۱۷:۰۵
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارین فقط قالب وبتون یه مقدار سنگینه دیر بالا میاد شایدم رو سیستم من مشکل داره .با افتخار لینکی خوشحال میشم هروقت سر بزنی با آهنگای جدید در خدمتم .
راستی آهنگای خودم رو هم میتونی از پست ثابت روی وبلاگ دانلود کنی . مرسی .منم با عنوان وبم بلینک 
پاسخ :
سلام چشم .
شیما
۲۳ اسفند ۱۸:۰۷

سلام وبت حرف نداره مر30 ک بهم سرزدی

پاسخ :
قربونت .
یسنا
۲۳ اسفند ۱۸:۵۷
سیلامممم داداشی
مرسی اومدی وب من
خوشالم کردی
وبت نازه . متناش هم  بدل میشینه
موفق باشی مث همیشه
راسی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ :
فدااات .
عشق ابدی
۲۳ اسفند ۲۰:۲۲

مرسی که به وبلاگم سر زدی

وب خیلی قشنگی داری ممنون میشم بازم سر بزنی

منم  بهت سر میزنم

پاسخ :
چشم .
پروانه
۲۳ اسفند ۲۱:۴۳
سلام دوست عزیز
ممنون از وبلاگ من بازدید کردید
وبلاگ با مزه وخوبی دارید
امیدوارم همواره موفق وپیروز باشید
سال 1393 پیشاپیش بر شما مبارک

یا حق
پاسخ :
سلام .ممنون 
خادمه الحسین
۲۴ اسفند ۱۱:۲۹
سلام
ممنون از حضورتون
 استفاده بردم
شهادت حضرت زهرا (س) تسلیت باد ...
یا علی
پاسخ :
ممنون .
محمد
۲۴ اسفند ۱۴:۴۰
با عرض سلام بلاگ زیبایی دارید ممنون که لینک کردید
پاسخ :
فدااات .
رها78
۲۴ اسفند ۱۵:۰۵
میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی ولی هیچوقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه...
سلام،ممنون که به وبلاگم اومدید،لینکتون کردو وبلاگمو لینک کنید...
بازم سربزنید خوشحال میشم....
پاسخ :
واقعا افرین . 
مریم
۲۶ اسفند ۰۸:۴۸
ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭ ﺁﻧﻬﺎیی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺩﺭﺯﻧﺪگیتﻧﻘﺸﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ.
ﻧﻪ ﺁﻧﻬﺎیی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻳﺖ ﻧﻘﺶ ﺑﺎﺯی ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ.
سلام.ممنون که به وبم سر زدی.
وبت خیلی خوبه و متناش عالیه
امیدوارم موفق باشی.همیشه
راستی سال نو پیشاپیش مبارک
پاسخ :
افریین.
عشق2طرفه
۰۵ فروردين ۱۱:۴۲
سلام علیرضا وبت خیلی باحاله ببخش دیر بهت سر زدم
پاسخ :
فدات .
مریم(کلبه تنهایی ها)
۳۱ ارديبهشت ۱۸:۴۴
سلام
ممنون که اومدی
وبت قشنگه
پاسخ :
ممنون .
مسعود
۰۱ خرداد ۰۲:۳۸
سلام

ممنون که دعوتم کردبد به وبلاگتون. 
پاسخ :
سلام   ممنون که شما هم سر زدید .
مامانی(برای دخترم زهرا
۰۱ خرداد ۱۰:۵۳
به وب شما اومدم
پاسخ :
خوش اومدید .
shiva
۰۲ خرداد ۱۲:۳۵
چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی 

یکی که بهش اعتماد داری 

بهت اعتماد داره 

از دلتنگی هاش برات میگه 

از دلتنگی هات براش میگی 

آروم میشه 

آروم میشی 

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه 
پاسخ :
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان