☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

همیشه با همیم



برای ان عاشق بی دل می نویسم که حرمت اشکهایم را ندانست
برای ان مینویسم که معنای انتظار را ندانست،

چه روزها و شبهایی که به یادش سپری کردم

برای ان مینویسم که روزی دلش مهربان بود

می نویسم تا بداند دل شکستن هنر نیست

نه دگر نگاهم را برایش هدیه میکنم ، نه دگر دم از فاصله ها میزنم

و نه با شعرهایم دلتنگی ها را فریاد می زنم

می نویسم شاید نامهربانی هایش را باور کند


****
کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت
کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت

کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست

با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت

کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان

داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت

کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود

کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت


****



اگه بگم که قول می دم تا همیشه باهات باشم
اگه بگم که حاضرم فدای اونچشات بشم

اگه بگم توآسمون عشق من فقط تویی

اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی

اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی میشی

برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال میشی

برام باغبون میوه های تشنه وکال میشی

برام ماه شبای بی سحر میشی

برام ستاره ی راه سفر ولی بدون هرجا باشی یا نباشی مال منی

بدون اگه برای من هم نباشی عشق منی


****
دل من هرزه نـبـود …
دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا !!!

به کجا ؟!

معـلـوم است ، به در خانه تو !

دل من عادت داشـت

که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری

که تو هر روز آن را به کناری بزنی …

دل من ساکن دیوار و دری

که تو هر روز از آن می گـذری .

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه یک باغـچه بـود

که تو هر روز به آن می نگری

راستی ،دل من را دیدی…؟!








علیرضا بغض
خواهرت ستار
۰۲ خرداد ۱۲:۲۲
سلام! از بازدیدتان در وبلاگ تحقیق و پژوهش متشکرم
پاسخ :
سلام فدات .
shiva
۰۲ خرداد ۱۲:۲۳
عشق مـטּ ڪـجآیے؟...بیآ و ببیـטּ ڪﮧ معروف تریـטּ فآحشـﮧ شهر شده ام...
هم آغوش بآ بغض... بآ دلتنگــے...
نیستے ڪﮧ ببینے هرشــب چـﮧ بوسـﮧ هآیے میزنم بر لب سیگآرم...!
چـﮧ ڪـآرهآیے کـﮧ بآ او نمیڪـنم...
خآلے میشوم...عریآטּ میشـــــــوم...
جآטּ دلم آمدے؟...
بیآ و ببیـטּ چطور یڪـ شبـﮧ پآڪـدامـטּ تریـטּ زآهد شهر میشوم...
فقط ڪـآفیست تو ڪـنآرم بآشی...فقط تو...
پاسخ :
.
عباس
۰۲ خرداد ۱۲:۴۱
سلام
ممنون از اینکه به وبم سرزدی
توهم وب بسیار زبایی داری و مطالب جالب
امیدوارم موفق وموید باشی
پاسخ :
سلام ممنون .
شبــ➹ــگــ➹ــرد
۰۲ خرداد ۱۳:۳۲
سلام
وب قشنگی داری
 مر3ی که بهم سر زدی و نظر داری

پاسخ :
سلام فدات
َANT-MAGE
۰۲ خرداد ۱۶:۰۳
سلام...
وبت خیلی خیلی قشششنگو رومانتیکه... (:

اگر دوست داشتی منم تو وبت لینک کن...
راستی خیلی هم ممنون مه تو وبه منم نظر گذاشتید...
امیدورام همیشه ی همیشه سالم و سلامت و در کاراتون موفق باشید... (;

http://warpractum.blogfa.com/
پاسخ :
  سلام قربونت .
Melina
۰۲ خرداد ۱۷:۲۰
گاهی وقتا موقع خداحاقظی ازت
خواسته یا ناخواسته بهت میگم مراقب خودت باش
مراقب خودت باش یعنی فکرم پیش توئه
مراقب خودت باش یعنی برام مهمی
مراقب خودت باش یهنی نگرانتم
مراقب خودت باش یعنی دوستت دارم
مراقب خودت باش یعنی به خدا میسپارمت
مراقب خودت باش یعنی هنوز نرفته دلم برات تنگ شده
مراقب خودت باش یعنی هنوز قلبم برا توئه
و...
پاسخ :
افرین .
هلن
۰۲ خرداد ۱۹:۰۹
 وبلاگتون واقعا عالیه
پاسخ :
قابل نداره !!
erfan
۰۲ خرداد ۱۹:۵۳
سلام
وبلاگتون عالللللیییییهههههه!
خوش حال میشم لینکم کنید
اگر خواستید بگید تا منم لینکتون کنم نامتونم بگید تا لینک کنم!
پاسخ :
سلام چشم
وحییییییییییید
۰۳ خرداد ۱۱:۵۸
سلام
وب شماهم زیباست
خسته نباشید
پاسخ :
سلام ممنون .
❁ ◕ ‿ ◕❁
۰۳ خرداد ۱۲:۱۹
سلام ممنون که وبم سر زدین،وبلاگتون عالیست،موفق باشین
پاسخ :
سلام ممنون .
ساکنان آسمان
۰۳ خرداد ۱۲:۴۲

در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی

مرگ احساس مرا ماتم نمیگیرد کسی

رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن

یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی . . .

پاسخ :
.
sahel
۰۳ خرداد ۱۳:۳۷
زیبا بود
پاسخ :
میدونم . (s606)
نمکی
۰۳ خرداد ۱۷:۱۸
به سلامتی پسری که تیپ و قیافش به روزه ولی غیرتش مال زمان پدرشه
------ عالی بود
پاسخ :
فدات .
shaghayegh
۰۳ خرداد ۱۸:۱۱
توهین ها مانند سکه تقلبی اند .
ما ناگزیریم آنها را بشنویم
ولی مجبور نیستیم قبولشان کنیم
پاسخ :
.(s853)
shaghayegh
۰۳ خرداد ۱۸:۱۳
برگ های پاییزی


سرشار از شعور  درخت اند


و خاطرات  سه فصل را بر دوش می کشند


آرام قدم بگذار بر چهره ی تکیده ی آن ها


این برگها حُرمت دارند


درد پاییز ،درد دانستن است ...

پاسخ :
.
shaghayegh
۰۳ خرداد ۱۸:۱۴
توی زندگیم هر وقت به دوراهی رسیدم، بدون استثنا میدونستم راه درست کدومه. اما همیشه راه اشتباه رو انتخاب کردم. میدونی چرا؟؟
چون راه درست لعنتی همیشه سخت تر بود
!
پاسخ :
.
ashkan
۰۳ خرداد ۱۸:۲۰
سلام وبلاگ قشنگی داری مطالبشم به روز افرین از تلاشششتون
پاسخ :
سلام . ممنون داداش اشکانی .
ashkan3593
۰۳ خرداد ۱۸:۲۲
salam tanxx az matalebe zibaton
پاسخ :
فدات .
اکسیر عشق . . .
۰۳ خرداد ۲۳:۱۴

دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد

که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی دو آدم خیـــره مـــی مـــاند!

پاسخ :
افلین .
اکسیر عشق . . .
۰۳ خرداد ۲۳:۱۵

امسال نوبهار شروعش به ماتم است

زیرا که قلب عالم امکان پر از غم است

باید که پاس حرمت زهرا نگاه داشت

سالی که فاطمیه و نوروز باهم است

پاسخ :
دستت درد نکنه که اومدی و سر زدید
مهیار
۰۳ خرداد ۲۳:۲۵
یک چشم من اندر غم هجران گریست چشم دگرم حسود بود و نگریست چون روز وصال امد اورا بستم گفتم نگریستی نباید نگریست. مطالب فوق العده زیبا و دوس داشتنی لایک داره هزارتا

پاسخ :
قربونت .
محسن
۰۳ خرداد ۲۳:۲۷
سلام من معاون چت نما هستم خیلی خوشحالم علیرضا خان که سایت خوبی داری موفق سلامت و پیروز باشی دوست داره تو محسن 
پاسخ :
بیا برو بابا معاااااااااااااااااااااون .(s606)
فاطمه
۰۴ خرداد ۰۰:۰۳
علیرضا جان وبلاگت محشره .مررررررررررسی از مطالب خوبت.
پاسخ :
ممنون .
فاطمه
۰۴ خرداد ۰۰:۱۱
هیچکس وبلاگ خیلی خوبی داری ولی حیف شکلک نداره ...........اوممممممممم اگه میشه زحمتشو بکش .

پاسخ :
چشم این مشکل رو هم حل میکنیم .
فروزان
۰۴ خرداد ۰۱:۱۲

سلام داداش  ممنونم که سر زدی   خیلی وبت قشنگه خیلی [نیشخند]
نمیدونم با تبادل لینک موافقی یانه ولی موافق بودی خبرم کن با افتخار لینکت کنم بازم بیا وبم نظر خوشگل بزار منتظرتم

.............................................................................

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری

بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات میگه

از دلتنگی هات براش میگی

آروم میشه

آروم میشی

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه

پاسخ :
سلام چشم .
حمید
۰۶ خرداد ۱۵:۱۵
سلام ممنون که اومدی خوش حال میشم بازم بیای و واسه دانلود اهنگ جدید استفاده کنی  راست یوبلاگ تو هم قشنگه خوش اومد بازم ممنون 
پاسخ :
سلام .
فاطی
۱۷ خرداد ۱۳:۴۹
فقط که زخم ها نیستند !!!!
گاهی کسی چنان نرم ب تنت دست میکشد که جایش تاابد روی پوست میماند .

پاسخ :
خوووووب بود .
محمد غفاری
۱۷ مرداد ۱۳:۴۹
داداش میدونم که عشق و عاشقی رسمش رو تو بلدی ن هیچ یک از ما بهترین عاشق دنیا هستی نه عاشق میشی نه نامردی میکنی لایک داری عشقم
پاسخ :
ما اینیم دیگه داداش ممد    عاشق شدن و دوست داشتن خوبه که دو طرفه باشه یک طرفه باشه یعنی هیچ باید ازذهنت حذفش کنی یا تو یا اون
ثنا
۲۳ مرداد ۱۸:۱۷
سلام 
متن برای آن عاشق بی دل مینویسم واقعازبان حال منه داداش
ومطالب. عالین
خسته نباشی 
پاسخ :
سلام مرسی گلم 
missnarges
۰۳ مهر ۱۲:۰۶
اعتـــــــراف می کنـــــم

محتـــــاج نــــوازش دســــت هایت هستــــم

بــاور کــن کـــه

دلتنگیِ تــــو بـــرای مـــن مـــرگ تــدریجی اســـت



به گالری منم بیاااااااااااا
پاسخ :
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان