☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

دلــم مـیان این همه آدم

عکسهای عاشقانه جدید ، عکسهای عاشقانه بسیار زیبا


خدا . . . . . .

دلم میان این همه آدم . . .

میان این همه پیچیدگی . . .

میان این همه تکلف . . .

میان تمام قفل هایی که . . .

قصد باز شدن ندارند . . .

فقط کمی . . .

سادگی می خواهد...

و دلم کسی را می خواهد که نپرسد :



"فقط بیاید با اندکی نگاه . . .

آرام بگوید:...

"حواسم به تو بود !

"دلم . . .

بودن می خواد . ..

میانِ این همه ضمیر . . .

دلم . . .

معجزه می خواهد . . .

در حدِ خدایی بودنت . . .

دلم . . .

کمی آرامش می خواهد . . .

آرامشی عمیق . . .

آرامشی پر از حضورِ تو . . .

بودنِ تو . . .

راستی خدای خوبِ من . . .

دلم هوای دیروز را کرده . . .

دیروز را . . .

یادت هست ؟!

هوایِ روزهایِ کودکی را . . .

دلم میخواهد . . .

دفتر مشقم را باز کنم و . . .

دوباره تمرین کنم . . . !!

دلم میخواهد مثل دیروز . . .

قاصدکی بردارم . . .

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا . . .

برای تو بیاورد . . .

الفبای زندگی را ...

میخواهم خط خطی کنم . . .

تمام آن روزهایی را که . . .

دل شکستم و . . .

دلم را شکستند . . .

دلم میخواهد این بار . . .

اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان . . .

هر چه میخواهید بکشید . . .

تنها و تنها نردبانی بکشم . . .

به سوی تو . . .

دلم میخواهد این بار . . .

اگر گلی را دیدم . . .

آن را نچینم . . .

تقدیمش کنم به نگاه مهربانت . . . .

دلم . . .

خیلی چیز ها می خواهد . . .

راستی . . .

خدا!
می شود باز هم کودک شد؟؟!!

من . . .
دلم برایِ نگاهِ معصومِ کودکی ام ...

حسابی تنگ است . . . !


عکسهای عاشقانه جدید ، عکسهای عاشقانه بسیار زیبا

علیرضا بغض
سعید طلایی
۱۵ اسفند ۱۸:۳۸
اینم کد
<LINK href="http://bo3e.com/wp-content/uploads/favicon3-10.gif" rel="SHORTCUT ICON"><div </a></p>

پاسخ :
دستت درد نکنه حل شد سعید جان
zahra
۱۶ اسفند ۰۶:۳۷
سلام بهتون سر زدم ! موفق باشین !
پاسخ :
ممنون که سر زدین به بلاگ ما
نگار
۱۶ اسفند ۱۹:۰۷
سلام.خسته نباشید.
من اینو میتونم بگم که وبتون حرف نداره یعنی فوق العاده اس.

پاسخ :
ممنون. شما لطف دارید
سهیل
۱۷ اسفند ۲۱:۳۸

سلام سایتی خوبی داری شعرهاش عالیه به من سربزن خوشحال میشم منو با اسم دستای تو لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

پاسخ :
اگه براتون زحمت نشه با همین اسم بلاگم لینک کنید .
رها
۱۸ اسفند ۲۳:۲۳
عالی بود داداشم -خیلی قشنگه -فدات 
پاسخ :
فدات ابجی 
niki
۱۹ اسفند ۱۴:۱۲
میخواهم تماشا کنم
لایه های فیروزه ای دریایی از گچ را
آهنگهای خورشیدی صورتم را می نوازد .
و لاله های سوخته
بر سراپایتمی آویزد .
پاسخ :
ابجی ممنون که سر زدی . و اقعا شعر های خوبی هستن احسنت .
مریم
۱۹ اسفند ۲۱:۱۲
دلم خودم را میخواهد
خودی که هنوز حرمت روحی را که درآن دمیده ای داشته باشد...
خدا خدا خدا
دلم تو میخواهد
کمی نگاه عاشق و نابت را
که پرده های گناه،از نگاه من دور داشته
"مریم"
پاسخ :
 افرین
لیلا آزادمنش
۲۱ اسفند ۱۲:۲۶
سلام

متن خیلی زیبایی بود.

موفق باشید.
پاسخ :
ممنون دوست عزیزم .
پیمان
۲۱ اسفند ۱۸:۵۵
داداش وبلاگ خوبی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق سربلند باشی
پاسخ :
شما هم همینطور .
رها
۲۱ اسفند ۲۳:۳۶
آغوشت می تواند
قشنگترین سر خط خبرهاا باشد/وقتی تو می توانی 
قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی
فدات شم دادا ش علی رضاااااااااا

پاسخ :
قربونه ابجی رهااااااااا .
...پیام
۲۱ اسفند ۲۳:۵۳
خدایا !!

راهی نمیبینم ! آینده پنهان است ...

اما مهم نیست !

همین کافیست که

تو راه را می بینی و من تو را ...
پاسخ :
افرین .
صبا
۲۲ اسفند ۱۱:۰۵
خیلی ..عالی بود...
پاسخ :
فدااات .
sara
۳۱ ارديبهشت ۱۹:۵۴

سلام وبلاگت واقعا به دلم نشست عالی بود ایول

بهم سر بزن

پاسخ :
سلام . چشم .
سمانه
۰۱ خرداد ۱۱:۱۷

ما مسافران کشتی شکسته ایم که به ساحل رسیده و رقص و پایکوبی می کنیم

مردمان به خیالشان ما دیوانه ایم حق دارند چون ندیده اند آن طوفانی را که ما دیده ایم

پاسخ :
.
نوید
۰۱ خرداد ۱۸:۴۶
ممنونم که به سایتم سر زدی ممنونم 
مطالبت خیلی جالب بودن 
خوش حال میشم دوباره بیای سایتم مرسی
پاسخ :
فدات .
shaghayegh
۰۱ خرداد ۱۹:۳۷
likeeeeeeee aly bod dadashi damet garm vebet ghashange. be manam sar bezan
پاسخ :
فدااااااااااااااااات ابجی .
الهه
۰۲ خرداد ۱۱:۰۳
سلام دوست عزیز مطالبت خیلی قشنگ بود به وبلاگ منم سر بزن 
پاسخ :
سلام . حتما 
الهه
۰۲ خرداد ۱۱:۲۰
لطفا اومدی نظر هم بده 
پاسخ :
چشم .
nafas
۰۳ خرداد ۱۲:۱۵
س زیباست...مرسی
پاسخ :
ممنون .
سوزی
۰۴ خرداد ۰۹:۵۹
ممنون که به وبم سرزدیت
پاسخ :
فدات .
nafas
۰۳ تیر ۱۹:۰۳
وب جالبی دارین مرسی از این ک بهم خبر دادین!مرسیییی
پاسخ :
قربووونت .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان