☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

خدا حافظ پنجره ی من




خداحافظ پنجره ی من

که تنها تو به حرف های دل خسته ام گوش می دهی
خداحافظ ستاره ای که هرگز نورت را ندیدم
وخداحافظ ای اشک های بی گناه
من رفتم می روم جایز نیست
می روم تا پیدا کنم ان حقیقتی را که مرا باز می گرداند …شاید!
شاید تو ندانی دستی را که در دستم بود …هرگز باور نکردم
و صدایش را
غبار جاده ها را چه کسی انکار کرد
و ندانسته گفت و ندانسته خندید و ندانسته رفت
که هنوز زیر سنگینی نگاه هوس امیزش بیدار شده و به خواب می روم
و چه کسی گفت که مرگ را دوست ندارد

در حالی که مرده بود



و چه کسی اشکهای جا مانده از زمان مرا به جدایی هدیه کرد
هنوزمی توان گفت که گنگ است صدای نفسهایش
هنوزمی توان فکر کرد که امیدی هست… امیدی هست… امیدی هست
هیچ پژواکی نیست صدای قدم هایم را
به سکوت ویرانی من گوش کن
دریا ارام است…
و خبری نیست از امواج طولانی بی فکر
همه خوابیده اند
ای کاش شب بود
انگاه بیداریشان را باور نمی کردم
و قایقی را که می اید و دل می برد
و می گذرد بدون تأمل
که چرا هیچ قایق دیگری در دریا نیست
که چقدر تنها شده است
چرا بغضم را فرو دهم؟ چرا؟
بخاطر سنگ های اسمانی
یا تابلوی نقاشی گرانقیمت در موزه ی فرانسه
یا بخاطر سهراب و اشعارش
بخاطر هیچ کدام زندگی نمی کنم
بخاطر هیچ کدام هم نمی میرم
بغض من می خواهد ازاد باشد
و دوست دارد سایبان چشمانی باشد که هیچ گاه درکش نکردند
که هیچ گاه دوستش نداشتند
چقدر هوا سرد است
من می ترسم
می ترسم از ابلیسی که می گوید فرشته است
و از فردا و فردا ها
می ترسم…می ترسم…
کدامین قلب را باور کرده ای که حالا تو را باور کنند؟
شبهای من همیشه بی ستاره است…
اسمانت پر ستاره باد!
نباید اشک بریزم…!
نباید بغض کنم…!
و نباید لبخند بزنم…!
شمعی در باد را چه سود
شمعی در باد را چه سود….
شیوا را رها کنید
از زنجیر هایتان
از قفس هایتان
چاره ای نیست ای دوست
باید درخت بمانی!
باید درخت بمانی



علیرضا بغض
مریم
۱۶ اسفند ۱۱:۵۷
سلام دوست عزیز مرسی از بازدید ونظرتون.
پاسخ :
ممنون
سید محمدرضا میردامادیان
۱۶ اسفند ۱۲:۲۴
سلام از وبلاگ من دیدن کرده بودی و خوایته بودی من هم از وبلاگ تو دیدن کنم وبلاگ خیلی خوبی داری بازم به وبلاگ من سر بزن بدرود
پاسخ :
قربونت
پاکزاد
۱۷ اسفند ۲۱:۲۷
سلام قالب وبت قشنگه میتونی به وب ما بیا به ماسربزن منتظر حضورت هستم
پاسخ :
چشم میام
پاکزاد
۱۷ اسفند ۲۱:۲۷
منو با اسم زنان بلوچ لینک کن
پاسخ :
باشه خب . شما لینک کنید  من هم لینک میکنم .ممنون که سر زدین
نگین
۱۷ اسفند ۲۱:۲۹
سلام ممنونم به وب ما اومدی منو  با اسم وبم لینک کن ممنونم از حضورت
پاسخ :
باشه شما لینک کنید و منو اطلاع بدید من هم لینک می کنم وبلاگتونو.
نگین
۱۷ اسفند ۲۱:۳۱

چون زلف توام جانا در عین پریشانی

من چشم تو را مانم تو اشک مرا مانی

من خاکم و من گردم من اشکم و من دردم

تو مهری و تو نوری تو عشقی و در جانی

پاسخ :
افرین.
niki
۱۹ اسفند ۱۴:۰۰
چراغ لجه ام چرا بر می افروزد ؟
کوهساری از اینه و گلبن
سایه انداخته اند
تا کالبد پرنده و فرشته
با هم غوطه ور شوند
پاسخ :
افرین.
مریم
۱۹ اسفند ۲۱:۰۶
سلام دوست مهربونم
واقعا سروده هاتون زیباست
وجه اشتراک افکارتون با افکار من خیلی زیاده
موفق باشی و بهشت نصیبت
پاسخ :
ممنون دوست عزیزم شما لطف دارید .
علی فرجی
۲۰ اسفند ۱۴:۲۷

جایی که از ائمه حرفی نیست خداحافظ.

 جوان ذوقت خوبه خیلی خوبه هدفت را نمی دانم.

پاسخ :
 باشه دوست عزیزم سعی می کنم مطلابی هم در اینده از ائمه بزارم .
akhlaghpoor
۲۰ اسفند ۲۰:۲۷
سلام من همون وبلاگیه در گوگل هستم ممنون که اومدی به وبلاگ من
پاسخ :
خواهش دوست عزیز.
عشق2طرفه
۲۱ اسفند ۱۰:۳۶
سلام داداش نوشته هات قشنگن . مرسی که بهم سر زدی ، موفق باشی
پاسخ :
قربون دااااااشی .
m.y
۲۱ اسفند ۱۱:۴۵
ALIIIIIIIIIIIIIIIII bud
پاسخ :
فدات .
بیتا
۲۳ اسفند ۱۶:۱۱
سلام ممنون که سرزدی...لطف کردی..
پاسخ :
فدات .
الهه
۲۲ فروردين ۰۲:۳۷
  • «آن‌که نشنیده‌ست هرگز بوی عشق// گو به شیراز آی و خاک ما ببوی»
  • «آن‌گاه که عشق تورا می‌خواند، به‌راهش گام نه! هرچند راهی پرنشیب. آنگاه که تورا زیر گستره بال‌هایش پناه می‌دهد، تمکین کن! هرچند تیغ پنهانش جانکاه. آن‌گاه که باتو سخن آغاز کند، بدو ایمان آور! حتی اگر آوای او رؤیای شیرینت را درهم‌کوبد، مانند باد شرطه که بوستانی را.»
پاسخ :
افرین .
مهتاب
۰۱ خرداد ۱۰:۰۷
سلام دوست عزیز وب شما هم بسیار عالیه.با افتخار لینک شدید.
پاسخ :
ممنون .
سمانه
۰۱ خرداد ۱۱:۱۵
عمرم چنان گذشته به سختی / که مرگ را فرصت نکرده‌ام که کنم آرزو هنوز
پاسخ :
 .
Melina
۰۲ خرداد ۱۷:۳۴
میخواهم بنویسم ...
اما از که ؟ ...
از چی؟...
از عشقم ؟...
هه! اگر بخواهم از عشقم بنویسم ...
فقط در دوکلمه میتوانم خلاصه اش کنم ...
تنهایم گذاشت ...
همین ...

پاسخ :
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان