☆ منتظر چیزی نباش بیا تو ☆

هی دنیا

آغوش


آغوش کسی را دوست دارم  ...

که بوی بی کسی بدهد

نه بوی هرکسی ...


محمد .هیچکس
شیرین14
۲۸ اسفند ۱۹:۲۱
عالی بود افرین خسته نباشید امیدوارم موفق باشید سال خوبی داشته باشید فعلا
پاسخ :
ممنون .
ستوده
۲۸ اسفند ۲۰:۱۴
عالیییییییییییییییی بود توپ محشر سال نو پیشاپیش مبارک بای بای

پاسخ :
سلام ممنون آبجی همچنین.
Faryad
۰۲ فروردين ۰۳:۵۲
سلام دوست عزیز ممنونم که من سر زدید ببخشید اگه دیر اومدم شرمنده ام... اول از همه سال نو رو تبریک میگم همراه با آرزوى موفقیت پیاپى براى شما عزیزم... مطالب، تصاویر، مخصوصأ خودت لایک دارین... بازم بهم سر بزن بو....س.
پاسخ :
سلام ممنون .
شیرین14
۰۵ فروردين ۱۷:۳۸
سلام داداشی شیرینم میخواستم بگم امروز هرچی اومدم چت باز نشد اومدم اینجادنبالتون اگه پیاممو خوندی ج بده منتظرم بگو چیشده من بچه هاروکجو پیداکنم تو کدوم روم منتظرم ها مرسی
سوریانا
۰۶ فروردين ۱۳:۵۴
عالی زیباست
پاسخ :
ممنون .
میرسلیمانی
۱۰ فروردين ۰۶:۵۷
دروذ بسیار زیبااااااااااا
پاسخ :
فدات عزیزم

نسرین
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۳۶
سلام با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ :
چشم .
کلبه زندگی
۳۱ ارديبهشت ۲۱:۱۸
سلام اقا علیرضا وبلاگ خوشگلی داری
لینکت کردم شما هم لینکم کن

پاسخ :
سلام
باشه .

niki
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۴۳
بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت

اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟

بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان

عمریست در هوای تو از آشیان جداست . . .
پاسخ :
..
niki
۳۱ ارديبهشت ۲۳:۴۴
آفرین داداشی عالی بود .......
پاسخ :
فدایت .
شیما29
۰۱ خرداد ۰۰:۰۹
سلام
با دیدن این تصویر یاد فریبکاریهای بعضیا افتادم
چرا بعضیا به فکر دل مقابلشون نیستن که چه بی صدا میشکندبا بزرگترین خطاشون

پاسخ :
سلام
 چه بدانم .

مهشید
۰۱ خرداد ۰۰:۲۵
سلام
 
موفق تا همیشه
پاسخ :
سلام قربونت .
سمانه
۰۱ خرداد ۱۱:۱۹
سلام.
ممنون که بهم سرزدین.

پاسخ :
سلام ممنون که شما هم به بلاگ ما سر زدید و با نظرات خوبتون خوشحالمون کردید .
مرتضی ثابتین
۰۱ خرداد ۱۱:۵۱

سلام

وب خوبی دارید

من شما را لینک کردم

لطفا من را هم لینک کنید.

یاحق

پاسخ :
سلام .
نوشین
۰۱ خرداد ۱۱:۵۲
سلام خسته نباشید ممنونم ازاینکه هم سرزدیدو بانظرتون خوشحالم کردید ..وبتون بسیارزیباست ومن بهتون تبریک میگم ازاین همه سلیقه ..
پاسخ :
قربونت .
مریم
۰۱ خرداد ۱۲:۰۱
وبلاگت عالیه

اگه با تبائل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ :
چشم .
بانو
۰۱ خرداد ۱۵:۵۶
موفق باشی عزیز
پاسخ :
قربانت .
shiva
۰۲ خرداد ۱۲:۳۱
تورا نه عاشقانه

نه عاقلانه

و نه حتی عاجزانه

که تو را عادلانه در آغوش میکشم

عدل مگر نه آن است که هر چیز سر جای خودش باشد؟؟!
پاسخ :
.
Melina
۰۲ خرداد ۱۷:۰۵
گفتم :سردمه
گفت:چه کار کنم ؟ دیگه عقلم قد نمیده
گفتم : وقتی من سردمه لازم نیس فکر کنی
        فقط محکــــــــــــــــم بغلـــــــــــــم کن ...
پاسخ :
.
❁ ◕ ‿ ◕❁
۰۳ خرداد ۱۲:۲۳

اینجا جاییست که...
عشقبازی نمیکنند با هم...
 با هم با عشق بازی میکنند...

پاسخ :
  بهله .
shaghayegh
۰۳ خرداد ۱۸:۱۰
گاهی لــحظه های ســــکوت
پــر هیاهو ترین دقـایق زندگی هستند
مــملو از آنــــــچـــه مــــی خواهیم بـگوییم ولی نــمی توانیم بگوییم ...
پاسخ :
.(s833)
محسن
۰۳ خرداد ۲۳:۱۹
سلام نفس داداش عالیه عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 
پاسخ :
فدات .
f4 groups
۰۸ خرداد ۲۰:۱۹
فووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق العاده بود.
ب وب منم بیا و نظر بذار خوشحال میشم.
پاسخ :
فدااات . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان